Body-balance

Det er vigtigt for mig at inspirere folk igennem min træning til at komme tilbage til deres KROP og få RO i sindet.

Grundstrukturen er fra Body-SDS, som meget systematisk og
grundigt gennemarbejder alle dine LED, MUSKELGRUPPER og ORGANER.

Jeg har taget elementer fra YOGAEN ind i træningen også, som vil smidiggøre dine muskler, så de bliver lange, bløde men stærke.

VEJRTRÆKNING er en vigtig del af træningen. Du vil lære forskellige teknikker at trække vejret på.
Træningen er designet til det MODERNE menneske med et stillesiddende job, som mangler bevægelse.
Træningen er enormt FOREBYGGENDE, SMIDDIGGØRENDE og STYRKENDE.
Alle kan være med, GAMLE som UNGE, TRÆNEDE som UTRÆNEDE, da øvelserne er designet på en måde, så du selv bestemmer belastningen og dermed modererer øvelserne til din krops GRÆNSER og BEHOV.

Hver undevisning vil være lidt FORSKELLIG, da vi går i dybden med en specifik organ-gruppe, som aktiveres igennem forskellige muskelgrupper og ledgrupper. Nogle gange er det mere relevant med flere yoga øvelser og andre gange med flere Body-SDS øvelser, afhængig af hvilket element vi går i dybden med.

Lør12.09.202010:00-11:30
Lør19.09.202010:00-11:30
Lør26.09.202010:00-11:30
Lør24.10.202010:00-11:30
Lør31.10.202010:00-11:30

KONTAKT


Aftenskolen Fælles Fritid

Skoleleder: Birgit Christensen

Telefon: +45 5224 3626

Mail: faellesfritid@fora.dk

CVR: 28045131

Telefontid: Mandag og onsdag kl. 14.00 – 16.00


Medlem af Fora
;